Dieser Wettbewerb ist beendet. Herzlichen Glückwunsch dem Gewinner-Designer artdian
!
Informationen über Ihr Unternehmen
Name der Organisation
Waste Action Resource Efficiency Ltd - Warp It
Branche
nicht näher bezeichnet
Beschreibung der Organisation und Ihrer Zielgruppe
We provide an on line platform that allows organisations to advertise their surplus assets within the organisations and then to other similar institutions or charities. It stops the main organisation from buying things that they already have surplus, stops reusable assets going to landfill and allows charitable organisations to gain reusable items free of charge. We work with NHS, Higher Education and Councils as well as some private sector. We work with sustainability, procurement and Estates/ Facilities Managers within organisations.
Inhaltliche Details
Beschreibung
A pin badge aimed at Facilities Managers to reward/acknowledge their work within larger organisations. Often this group gets forgotten as they work behind the scenes and not always to the main agenda of the organisation. We want to create ownership and buy in from this group by creating a badge for them to feel recognition.
Referenzen
Weitere Anmerkungen
We have a line of what we would like the badge to say.
FM Hero - Job Done!
FM Star - getting the job done.
We would like the colours to be in our corporate colours which are -
orange, blue and white - see on http://www.warp-it.co.uk
The badge will be approx 1 1/4" and could be any of round, square or rectangle.
Stockmaterial
Der Auftraggeber wird die Verwendung von Stockmaterial für diesen Wettbewerb möglicherweise untersagen.
Stockbilder sind lizenzierte Fotos und Vektor-Dateien. Bitte kennzeichnen Sie Stockmaterial, wenn Sie Designs einreichen, damit Kunden für Lizenzen bezahlen können.
Anhänge
keine Dateien
Wettbewerb Deliverables
Digitales Design
Finale Dateien
Vektoren mit mehreren Ebenen
AI
EPS
Bildschirmqualität
PNG
JPG
PSD
Schriften
Wenn Sie Schriften verwenden, die eine Lizenz erfordern, klären Sie zunächst mit dem Kunden, ob er damit einverstanden ist. Aus Lizenzgründen ist es besser dem Kunden die Informationen zur Schriftart mitzuteilen und wie man diese kaufen kann, ohne dabei die eigentlichen Dateien zur Verfügung zu stellen.