Abgeschlossener Wettbewerb

A Timeless Symbol for a Passionate Patisserie Chef

Dinesh Wadhwani brauchte ein neues Logo Design und hat einen Wettbewerb auf 99designs gestartet.

Aus 119 Designs von 29 Designern wurde eine Gewinner gewählt.

119
Entwürfe
29
Designer
1
Gewinner

Wie Dinesh Wadhwani das erste logo design Abenteuer antrat

Wofür sind Sie bekannt?

Erzählen Sie uns, wer Sie sind und wen Sie erreichen wollen?

In welcher Branche, denken Sie, ist Ihr Unternehmen am ehesten zu Hause?

Logo Typen entdecken

Um uns eine Vorstellung von Ihrer Marke zu geben, teilen Sie uns mit, welchen Stil Sie bevorzugen.

Weitere Anmerkungen

Bronze-Paket

$ 299

Kostenlose Features

  • Offener Wettbewerb
  • Gewinngarantie

Dateiformate der finalen Designs

AI
EPS
PDF
PNG
JPG

Wir haben ähnliche Wettbewerbe gefunden, die Ihnen gefallen könnten

A$389
food manufacturer of a chili paste targeting everyone
design by MagdalenaMandarynka design by MagdalenaMandarynka design by Rkeu
99
entries
17
designers
A$389
Natural popsicles (icypoles) made from pure fruit and vegetables. No added sugar or additives. Target audience is young
design by TheAestheticsEmporium design by Kylussion design by sonia_ang
135
entries
23
designers
$ 608
Website with gourmet baby food recipes and baby medical and nutritional information, directed to mothers.
Design von Mandy.C Design von Oliya_ Design von Mandy.C
192
entries
51
Designer
CA$ 389
Ukrainian food...
Design von Zatul Design von Zatul Design von Zatul
35
entries
12
Designer
$ 299
We are roasters and purveyors of fine coffee as well as premium espresso based drinks.
Design von kalengrafi™ Design von kalengrafi™ Design von xineo
132
entries
52
Designer
$299
ABOUT: A food blog that focuses on learning and teaching about food from cooking my way through 200 cookbooks and intern
デザイン by Francesc Alex デザイン by Francesc Alex デザイン by Francesc Alex
76
entries
22
デザイナー数

Hier ist noch Platz für Ihren logo design Wettbewerb.

Jetzt starten
EUR 259
We'd like to sell our product mainly to a good educated target group who are physically active and have an eye on enviro
Design von DesignatroN Design von Juanvenancio Design von Tawit
138
entries
43
Designer
SGD 419
To become a house brand that will include sub class fresh fruits and vegetables names....
design by @ashwinik.design design by KamNy design by Grndyp™
62
entries
24
designers
$ 499
We are the extension of a 30-year-old food service company, Chicago Oriental Wholesale Market (COWM), that caters to ...
Design von Zainal_Art Design von Zainal_Art Design von homine
84
entries
20
Designer
£ 420
24 Royale is a signature edition alcoholic beverage. 24 Royale is a smooth rum with a fresh blend of lime.
Design von Elyana's Studio Design von jelenica13 Design von tembos
109
entries
36
Designer
US$ 299
Offers artisan pizza and crepes, baked goods and coffee. Open for breakfast, lunch, and dinner. Concept is fast casual a
diseñado por Boerooj_Designs diseñado por Boerooj_Designs diseñado por Big Rock Designer
56
entries
17
diseñadores
US$299
Winery and vineyard in Palisade CO. We make wine from Colorado grapes. Target audience is wine lovers of all ages.
design by Don Robert design by Logigraph design by Don Robert
50
entries
14
designers

Erfahren Sie mehr über Logo-Design-Wettbewerbe

Finden Sie heraus, wie ein Designwettbewerb funktioniert, oder lernen Sie mehr über unsere Logo-Design-Angebote.